11 Iunie 2015

Trei tendinte care definesc piata de training acum [VIDEO]



Marius Decuseara-Brandenburg, managing partner Trend Consult, a vorbit la emisiunea de business WALL-STREET 360 despre cele trei tendinte pe piata de training care se regasesc in cerintele companiilor pentru angajatii lor.

1. Digitalizare

Apar platforme de gamification, in special pentru generatiile tinere care vor experiente noi de invatare. Acestea pot fi urmarite si recompensate pe platforme online.

2. Consultanta

Organizatiile, inainte de a-si pregati oamenii, doresc sa afle mai mult despre potentialul lor, despre modul in care vad ei schimbarile pe care le asteapta de la ei, sustine Marius Decuseara-Brandenburg.

In acest caz, reprezentantul Trend Consult a facut o comparatie intre o companie multinationala si una mai mica, cu antreprenoriat romanesc. Nevoile celor doua organizatii sunt acelasi, fundamental, si anume doresc sa aiba oameni bine pregatiti, competenti in experienta cu clientul. Diferenta apare la compania mare, in acest caz o banca din top, care vrea sa obtina certificari pentru toti angajatii care sunt fata in fata cu clientii.

3. Cultura organizationala

"Si inainte se vorbea, dar acum se vorbeste din ce in ce mai mult despre cultura organizationala si as spune ca se vorbeste din perspectiva schimbarii", spune Marius Decuseara-Brandenburg.

Dar de ce iti doresc companiile o schimbare a culturii organizationale? "Organizatiile trebuie sa se schimbe. Asta e clar. Iar primul pas este sa intelegi unde esti, unde vrei sa ajungi si sa te adaptezi la schimbare", continua sa explice managing partner-ul Trend Consult.



Citeste si