17 August 2015

Cum isi gaseste motivatia in fiecare zi CEO-ul gigantului Pepsico



In urma cu cativa ani, Indra Nooyi, CEO PepsiCo, era pe cale sa fie data afara de catre investitorii companiei, insa dupa o perioada de stagnare a preturilor actiunilor, gigantul din domeniul bauturilor racoritoare a depasit toate asteptarile privind veniturile si profitul. Iata cum reuseste sefa companiei sa se motiveze in fiecare zi, asa incat sa conduca cu succes gigantul Pepsico.

Potrivit Harvard Business Review, Nooyi "emana incredere" in prezent si este concentrata pe identificarea de noi metode de adaptare a companiei la schimbarile dorintelor consumatorilor.

Aceasta a declarat pentru HBR ca inspiratia sa zilnica pentru a mentine compania PepsiCo pe crestere isi are radacinile in modul rebel in care aceasta a crescut in conservatorul oras Madras (Chennai), India.

"In acele vremuri, totul functiona dupa un stereotip conservator bine definit, iar tot ce am facut a fost o iesire din cadru. Am cantat intr-o trupa rock. M-am catarat in copaci. Am facut lucruri care ii determina pe parintii mei sa se intrebe "Ce naiba face?". In acelasi timp, am fost un student bun si o fiica buna, iar familia mea nu s-a rusinat niciodata cu mine. Si am avut noroc ca barbatii din familie mea sa creada in ideea ca femeile trebuie sa aiba aceeasi sansa cu barbatii in orice domeniu", a afirmat Indra Nooyi, scrie Business Insider.

"In continuare sunt o persoana rebela si mereu spun ca nu putem sta degeaba. In fiecare dimineata trebuie sa te trezesti cu o teama sanatoasa ca lumea este in schimbare si cu convingerea ca pentru a castiga trebuie sa te tranformi rapid si sa fii mai iute ca toti ceilalti", spune sefa PepsiCo.

CEO-ul spune ca in prezent PepsiCo evolueaza mai repede decat a facut-o vreodata pana acum, testeaza produse si le dezvolta pe cele cu priza la public.

Produsele PepsiCo sunt vandute peste 200 de tari si teritorii din intreaga lume. In 2013, PepsiCo a avut un venit net de peste 66 miliarde dolari si are 22 de branduri care genereaza fiecare peste de 1 miliard de dolari in vanzari anuale de retail.

Foto: imagine Pepsi, Shutterstock



Citeste si