30 Martie 2016

Stelian Bogza: Beneficiile acordate angajatilor trebuie sa fie eficiente fiscal



Cand recruteaza, angajatorii trebuie sa tina cont de marketing, aceasta metoda este considerata foarte eficienta, considera Stelian Bogza, co-fondator BenefitOnline.ro, o platforma care permite angajatilor sa-si aleaga beneficiile in limitele unui buget stabilit de angajator.

"Exista trei mari tipuri de beneficii din care salariatii pot alege: pachetele de beneficii fixe (tichete de masa, abonamente medicale etc.), beneficii flexibile (buget suplimentar sau flexibilitatea beneficiilor fixe) si beneficii voluntare (pe care angajatul le acceseaza cu bugetul propriu la un pret avantajos). Beneficiile trebuie sa fie relevante pentru angajati, trebuie sa le dati sentimentul de control, adica sa simta ca ei sunt cei care aleg. In plus, aceste beneficii trebuie sa fie eficiente fiscal, transparente si echitabile”, a subliniat Stelian Bogza, conform Mediafax.

El a adaugat ca in loc de 100 de lei dati in plus angajatului, unde costul angajatorului este de 175 de lei, companiile pot oferi alte avantaje.

Potrivit unui studiu facut de Benefit Online, in afara tichetelor de masa, transportul si cadourile pentru angajati au fost cele mai cerute beneficii in 2015. 68% dintre alegeri s-au indreptat catre tichetele de masa. Urmatoarele locuri au fost ocupate de pensiile private si cursurile profesionale, iar asigurarile de sanatate s-au pozitionat pe ultimul loc.



Citeste si