4 Mai 2016

Strategia unui manager pentru a ajunge in boardul companiei



Exista o filosofie de viata care spune ca oamenii primesc ceea ce merita, iar alta care spune ca primesc ceea ce obtin. La CIO Council National Conference 2016, Cosmin Alexandru, specialist in strategii, branding si procese de transformare organizationala, le-a furnizat directorilor de IT prezenti o strategie care ii poate duce in boardul unei companii. O strategie bazata pe intelegerea transformarilor care survin din ce in ce mai rapid, dar si a capacitatii fiecaruia de a colabora si de a relationa, conform Revistei CARIERE.

Sunt trei lucruri foarte importante pentru un manager, daca vrea sa ajunga in boardul unei companii, dar si sa aiba apoi influenta. Acestea sunt: gandirea strategica, capacitatea de a atrage si mentine talentele si capacitatea de a colabora.

Cosmin Alexandru a marturisit ca este adesea chemat de CEO-ii din companii ca sa ajute la sporirea capacitatii de a gandi strategic a membrilor boardului.

„Gandirea strategica, la momentul asta, fata de momentul in care eu am intrat in business sau conduceam businessuri, e diferita. E diferita pentru ca a disparut stabilitatea, iar in mediul asta foarte fluid are o caracteristica importanta. Si anume, stakeholderii sunt din ce in ce mai multi, iar interdependentele dintre ei sunt din ce in ce mai fluide. E foarte important pentru cineva care gestioneaza informatia sa inteleaga corelatiile in sens dinamic. Ce-mi spun o parte dintre cei cu care vorbesc este ca oamenii din board au dificultati in a-si recalibra felul in care inteleg corelatiile, hai, nu de la zi la zi, dar cel putin de la luna la luna", a spus Cosmin Alexandru.

Citeste articolul integral pe Revista CARIERE.



Citeste si