21 Septembrie 2017

Adriana Grecu, Aon Romania: Fata de trendul global, angajatii din Europa sunt mult mai greu de multumit si nu se considera la fel de fericitii ca cei din alte zone din lume



Nivelul de implicare (engagement) a angajatilor este in scadere la nivel global, iar in Europa este mai mic decat pe alte continente. De altfel, angajatii europeni sunt mai greu de multumit si mai nefericiti decat cei din alte parti ale lumii, a spus CEO-ul Aon Romania la conferinta WS2GROW.

Ajunsa la a doua editie, conferinta WS2GROW este organizata de wall-street.ro si sustinuta de 7card, Lugera, Oracle si Smart Experience.

La nivel global, nivelul de engagement al angajatilor este de 63%, pe cand in Europa este de 58%. Oricum ar fi, implicarea angajatilor este in scadere, potrivit unui studiu al companiei de asigurari Aon.

"Fata de trendul global, angajatii din europa sunt mult mai greu de multumit si nu se considera la fel de fericitii ca cei din alte zone din lume. Foarte des se confunda satisfactia cu engagementul. In timp ce satisfactia este o stare de confort, engagementul este acea stare care ne leaga emotional de companie, in care ramanem si ne straduim. Nu inseamna ca daca esti satisfacut esti si engaged", sustine Adriana Grecu.

Totusi, in Romania, si satisfactia, si engagementul angajatilor au crescut din 2013 pana in 2016. Totusi, nivelul de engagement al angajatilor scade cu cat compania este mai mare.

"Zona de recunoastere, in care angajatii sunt apreciati si laudati, este la fel de importanta ca cea de remuneratie. Este important ca oamenii sa simta ca organizatia face tot ce este posibil pentru ca angajatii sa ramana in companie", conchide Grecu.



Citeste si