25 Aprilie 2018

Cerere tot mai mare pe serviciile de team building



Creste interesul companiilor din Romania pentru pregatirea si fidelizarea angajatilor. Dovada sta cererea pe serviciile de team building, care a crescut cu 20% pe an, din 2014 pana in prezent, potrivit HPDI, companie specializata in dezvoltarea resurselor umane prin programe de training, coaching, team building, consultanta si strategie.

Companiile mari sunt interesate, in principal, de programele ce implica lucrul in echipa, dezvoltarea creativitatii si a gandirii strategice, relationarea cu ceilalti membri ai echipei si reducerea efectelor negative a competitivitatii intre colegi.

Daca firmele mari apeleaza la programele de team building cu obiectivul de a imbunatati munca in echipa, companiile mici sunt interesate de programe care sa ajute la sudarea relatiilor intre angajati in afara biroului, prin activitati distractive. In acest context, al necesitatii separarii activitatii de team building in doua divizii, una fiind specifica pentru companiile mici, a luat nastere Team FUN.

“In 2017, 3 din 10 firme care au solicitat servicii de team building aveau sub 100 de angajati si nevoi diferite fata de companiile mari, asa ca am elaborat concepte dedicate, care sa raspunda nevoilor punctuale, respectand deviza noastra: de la grup, la echipa, si in care am concentrat experienta si expertiza noastra. Daca la nivelul HPDI am dezvoltat programe premium de team building, de o zi, personalizabile in functie de obiectivele clientului, la Team FUN ne-am concentrat pe diverse concepte de activitati sportive, de constructie, treasure hunt, teatru sau dans, desfasurate intr-o jumatate de zi”, sustine Madalina Barbu, reprezentant Team FUN.

Timpul si banii sunt cele mai importante resurse pentru o companie mica, asa ca echipa Team FUN a creat o platforma care sa scurteze si sa usureze procesul de selectie a programului dorit, oricine acceseaza site-ul putand sa afle cat costa un team building, in functie de numarul de participanti si activitatile selectate.



Citeste si