26 Iunie 2018

Cand intelegi creierul, ajungi la toti oamenii



Raluca Kisescu a fost la Brand Minds si a luat notite. Sa luam si noi nota!

Dr. Helen Fisher este un antropolog american, cercetator in domeniul comportamentului uman si autor de carti de self-help. Membru al Centrului de Studii Evolutive Umane din cadrul Departamentului de Antropologie de la Universitatea Rutgers, Helen a fost si asociat pentru cercetare la Muzeul American de Istorie Naturala din New York City. Este un expert principal in biologia iubirii si a atractiei, fiind acum cel mai citat specialist din domeniul de cercetare a iubirii.

Vorbind despre neurostiinta in marketing, publicitate si vanzari, Dr. Helen Fisher considera ca personalitatea are un rol semnificativ in ce alegem si cum cumparam. Helen sustine ca personalitatea se bazeaza pe doua forte esentiale: cultura si temperament. Cultura reprezinta felul in care este conditionat comportamentul nostru prin educatie. Temperamentul este biologic si depinde de cantitatea de neurotransmitatori pe care am primit-o prenatal. Dr. Helen Fisher constata ca exista un set de trasaturi de temperament asociate cu patru sisteme ale creierului.

Citeste continuarea pe Revista CARIERE



Citeste si