29 Ianuarie 2008

Salariul unui Sales Director in Advertising incepe de la 1.700 de euro



Industria de productie publicitara devine tot mai atractiva in anul 2008, sustin specialistii in resurse umane. Posibilitatea de a lucrea intr-un mediu competitiv si creativ, mereu in miscare atrage din ce in ce mai multi tineri dornici sa puna in aplicare cunostintele dobandite.

Denumire job: Sales Director (Advertising)

Nivel cariera: Pentru cei care isi doresc un job ca Sales Director in Advertising, nivelul de experienta solicitat de majoritatea companiilor din Bucuresti este de peste 3 ani de experienta.

Salariu: Salariul de pornire este in general de 1.500 – 1.700 de euro. Valoarea sa variaza insa de la o companie la alta in functie de responsabilitatile care ii sunt atribuite.

Companiile care solicita ca un candidat pentru pozitia de Sales Director in Advertising pun in primul rand accent pe experienta dobandita intr-o functie similara (minim 3 ani), de preferat in cadrul unei agentii de publicitate.

De asemenea, un bun candidat trebuie sa aiba studii superioare, sa posede foarte bune abilitati de comunicare, sa fie profesionist in domeniul vanzarilor, sa demonstreze ca este eficient in domeniul vanzarilor, sa posede excelente cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint), sa fie o persoana responsabila si sa posede permis de conducere.

Candidatul trebuie sa aiba cunostinte la nivel avansat de limba engleza.

Beneficii extrasalariale: Pe langa un salariu motivant, pachetul de beneficii extrasalariale oferit de companii include si posibilitatea de a castiga un comision important. In plus majoritatea companiilor ofera angajatilor pe aceasta pozitie si o masina de serviciu.

Alte beneficii: Printre beneficiile oferite de companii se numara de asemenea si decontarea cheltuielilor de transport, notebook dar si telefon de serviciu.

Parcurs profesional: Oportunitatile de promovare exista atat in companiile mici cat si in cele mari. Printre principalele responsabilitati ale unui Sales Director in Advertising se numara: dezvoltarea si mentinearea bazei de clienti, atragerea de noi clienti, analizeaza problemele aparute in vederea propunerii si dezvoltarii de alternative si solutii, stabileste si mentine relatii pozitive cu colegii de departament, face munca de teren.

Avantaje: Un Sales Director in Advertising are posibilitatea de obtine un salariu motivant, sa lucreze intr-un mediu profesionist dar si sa obtina bonusuri in functie de realizari.

Dezavantaje: Programul incarcat, responsabilitatile pe care le are cat si deplasarile pentru semnarea contractelor sunt doar cateva din principalele dezavantaje ale unui astfel de job.

Companii de recrutare: www.ejobs.ro



Citeste si