18 Martie 2008

1.300 de euro salariul de pornire al unui HR Specialist



Denumire job: HR Specialist

Nivel cariera: Pentru cei care isi doresc un job ca HR Specialist, nivelul de experienta solicitat atat de majoritatea companiilor din Bucuresti cat si din provincie este de peste 3 ani de experienta.

Salariu:
Salariul de pornire este in general de 1.300 - 1.600 euro/luna de euro in Bucuresti, in timp ce in provincie acesta se apropie de 1.300 euro. Valoarea sa variaza insa de la o companie la alta.
In majoritatea cazurilor studiile superioare finalizate sunt obligatorii. Studiile in psihologie sunt preferate de angajatori.

Companiile care solicita ca un candidat pentru pozitia de HR Specialist pun in primul rand accent pe experienta dobandita in in domeniul recrutarii de personal (minim 3 ani).

De asemenea, un bun candidat trebuie sa posede excelente abilitati de comunicare si relationare,foarte bune cunostinte si abilitati in ceea ce priveste metodele de recrutare, interviurile si tehnicile de selectionare, sa fie o persoana organizata si responsabila.
Candidatul trebuie sa aiba cunostinte de operare PC, sa cunoasca la nivel avansat de limba engleza si posede permis de conducere categoria B.

Beneficii extrasalariale: Pe langa un salariu motivant, pachetul de beneficii extrasalariale oferit de companii include si bonuri de masa.

Alte beneficii: Printre beneficiile oferite de companii se numara de asemenea si decontarea cheltuielilor de transport, dar si asigurare medicala.

Parcurs profesional: Oportunitatile de promovare si de a dezvolta o cariera in domeniu exista atat in companiile mici cat si in cele mari. Printre principalele responsabilitati ale unui HR Specialist se numara planificarea si coordonarea procesului de inductie al noilor angajati pentru a facilita integrarea acestora in organizatie, urmarind evolutia acestora, din punct de vedere a performantelor profesionale si adaptabilitatea acestora la cerintele societatii, participarea la elaborarea programelor de instruire anuale conform solicitarilor sefilor de compartimente si raspunderea de organizarea cursurilor de perfectionare interne si externe, realizarea si implementarea in colaborare cu directorii de department a sistemelor de evaluare si bonificare a performantelor profesionale ale angajatilor. De asemenea, un HR Specialist participa la elaborarea procedurilor de lucru privind principalele activitati de resurse umane si se asigura de respectarea acestora de catre intreg personalul, participa la stabilirea impreuna cu directorii de departament a necesarului de resurse umane pentru atingerea planului de afacere anual, se ocupa de organizarea si coordonarea intregului proces de recrutare si selectie de personal pentru posturile vacante ce ii sunt alocate, urmareste si raspunde de activitatea de stimulare a personalului, Reactualizeaza fisele de post (ori de cate ori este nevoie).

Avantaje: Un HR Specialist are posibilitatea de obtine un salariu motivant, sa lucreze intr-un mediu profesionist dar si sa dezvolte o cariera in domeniu.

Dezavantaje: Programul incarcat, responsabilitatile pe care le are sunt doar cateva din principalele dezavantaje ale unui astfel de job.

Companii de recrutare: www.ejobs.ro



Citeste si