24 Iunie 2011

Guzu intra cu adezivii si vopseaua in DIY si anunta afaceri de 20 mil. euro in 2013



Producatorul de materiale de constructii Duraziv, controlat de omul de afaceri Daniel Guzu, a semnat primele parteneriate cu retele de bricolaj si mizeaza pe vanzari de doua milioane de euro pana in 2013 prin segmentul de Do-It-Yourself (DIY), echivalentul a 10% din cifra de afaceri pe care estimeaza ca o va atinge peste doi ani.

“Acesta a fost unul dintre principalele obiective ale companiei pentru anul 2011, respectiv listarea in lanturile de DIY.[…] Avand in vedere gama de produse pe care o comercializam, precum si numarul mare al unitatilor de acest tip in care suntem sau urmeaza sa fim prezenti, credem ca in 2-3 ani vom ajunge ca o pondere de minimum 10% din cifra de afaceri sa fie reprezentata de vanzari catre retelele DIY”, spune Daniel Guzu.

Produsele companiei sunt prezente deja in retelele Praktiker si Hornbach iar din august vor ajunge si in magazinul pe care francezii de la Leroy Merlin il vor deschide pe Soseaua Chitilei, in parcul comercial Colloseum.

Duraziv a demarat negocierile cu cele trei lanturi de bricolaj la finalul anului trecut, dar contractele au fost semnate in al doilea trimestru din 2011.

Guzu estimeaza ca vanzarile prin cele trei retele nu vor avea un impact semnificativ asupra vanzarilor estimate pentru 2011.

Compania si-a bugetat pentru acest an o cifra de afaceri de circa 17 milioane de euro, in crestere cu 25% fata de rezultatul din 2010.



Citeste si