2 Februarie 2006

Domo bate palma cu olandezii si isi externalizeaza serviciile de logistica

Retailerul de electronice si electrocasnice Domo a finalizat astazi parteneriatul cu KLG Europe Logistics prin care incepand cu 1 februarie 2006 DOMO Retail externalizeazã serviciile de logisticã cãtre compania olandezã KLG (Kuijken Logistics Group)Europe.

Aceastã decizie se datoreazã nivelului de dezvoltare a businessului si de profesionalism, pe care DOMO l-a construit in ultimii ani si ea va genera o imbunãtãtire a performantelor in relatia cu clientii.

KLG Europe a infiintat in Romania o companie nouã – KLG Europe Logistics S.R.L., pentru a sustine nevoile logistice ale DOMO Retail. Noua companie KLG Europe Logistics S.R.L. va prelua 180 de angajati dintre cei peste 1200 din DOMO, precum si 6 depozite regionale, amplasate strategic in Bucuresti, Constanta, Craiova, Cluj-Napoca, Timisoara si Targu Secuiesc. Din aceste centre KLG va coordona transportul intre depozite, magazine, precum si livrãrile la domiciliu pentru clientii DOMO.

Compania Kuijken Logistics Group a fost infiintatã in 1918 si in prezent are o retea functionalã in intreaga Europã. KLG Europe are 220 de angajati in celelalte filiale europene si beneficiazã de o capacitate de depozitare de 36.000 mp in depozitul principal din Olanda. Scopul declarat al companiei este de a oferi un maxim de servicii cu un minim de costuri. Realizeazã acest lucru prin atitudine pro-activã si tehnologie de varf. Compania este una dintre cele mai mari retele logistice care opereazã livrãri din Olanda cãtre Franta si Marea Britanie. Este de asemenea actionar al retelei de transport si livrãri 24PlusSystemverkehre, care opereazã in intreaga Europã.

DOMO va beneficia de punctele forte ale KLG, si anume: reteaua europeanã solidã, expertizã si proceduri standardizate in intreaga Europã in materie de operatiuni, comunicare si IT, flexibilitate.

Parteneriatul strategic DOMO-KLG conferã lui DOMO un avantaj competitiv in domeniul retailului de electronice si electrocasnice. DOMO devine singurul retailer specializat din piata romaneascã, ce externalizand in totalitate activitãtile logistice a decis sã se concentreze pe core business-ul sãu, si anume eficientizarea si dezvoltarea retelei de magazine! Cu atat mai mult cu cat, incepand cu decembrie 2005, DOMO implementeazã un nou concept de retail, bazat pe o nouã pozitionare a brandului, si o nouã viziune de business: consumatorul este cu adevãrat centrul preocupãrilor companiei, el fiind expus atat la o ofertã largã si accesibilã de produse si servicii, cat si la o experientã unicã de cumpãrare.

DOMO este dupã cifra de afaceri al doilea retailer specializat in electrocasnice, electronice, IT si telecom, cu o retea nationalã formatã din 111 de magazine ce insumeazã peste 37.000 de metri pãtrati si peste 1200 de angajati.



Citeste si