12 August 2011

Patriciu vrea sa vanda asigurari prin Mic.ro



Mic.ro, lantul de magazine de proximitate controlat de omul de afaceri Dinu Patriciu, este in etapa de autorizare pentru comercializarea produselor de asigurare.

Intr-un anunt publicat saptamana aceasta in Monitorul Oficial, Mic.ro, parte a companiei de retail Mercadia Holland BV, isi completeaza obiectul de activitate cu “activitati ale agentilor si brokerilor de asigurari – asistenta in brokeraj”.

“In acest moment, reteaua Mic.ro este in etapa de autorizare pentru comercializarea produselor de asigurare. Este unul dintre serviciile care se vor adauga celor existente in oferta – reincarcare telefonica, plata facturilor, copiere documente”, a declarat Dan Ionescu, CEO-ul Mercadia Holland BV.

Primul magazin Mic.ro a fost deschis la sfarsitul lunii aprilie, anul trecut, reteaua controlata de Dinu Patriciu extinzandu-se in ritm de 10 magazine noi pe saptamana.

Magazinele au suprafete cuprinse intre 30 si 45 de metri patrati, in cazul celor fixe, respectiv 20 de metri patrati in cazul celor mobile (pe roti). In total, suprafata de vanzare este de 30.000 de metri patrati.

Numarul clientilor celor peste 600 de unitati fixe si mobile (in numar de 35) se ridica la mai mult de 180.000 pe zi, oferta de produse cuprinzand aproximativ 2.000 de articole, alimentare si nealimentare, inclusiv ziare si reviste.

Grupul Mercadia Holland BV are o cifra de afaceri anuala estimata la peste 460 de milioane de euro. Grupul detine retelele Mic.Ro, Macro (fostele MiniMax), Bet Cafe Arena (case de pariuri), Bio Good (retea de magazine cu produse bio), restaurantele Heritage si Madame Pogany. Investitiile totale realizate de Mercadia pana in prezent se ridica la circa 60 milioane de euro.



Citeste si