10 Aprilie 2012

Crestere de 24% pentru afacerile Shoppers in primul trimestru



Compania specializata in servicii de mystery shopping Shoppers a inregistrat in primul trimestru afaceri de 76.000 de euro, in crestere cu 24% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

„Cresterea noastra se explica printr-o cota de piata mai mare pe plan local, precum si prin castigarea unor noi proiecte pe piete externe - Grecia, Cehia si Ungaria”, explica Adrian Barbu, CEO si partener al The Consultants, grupul care detine Shoppers.

In 2011, Shoppers a avut afaceri de 540.000 de euro si o cota de piata de 60%, potrivit oficialilor companiei.

Printre clientii Shoppers din Romania se numara Louis Vuitton, Audi, Marriot, Starbucks, Citibank, Romtelecom, eMAG si Dedeman.

La nivel de grup, in primele trei luni ale anului 2012, The Consultants a obtinut o cifra de afaceri de 123.400 de euro.

The Consultants ofera servicii de consultanta prin cele patru companii ale sale: Shoppers (mystery shopping), The Consultants Troop (pregatirea personalului in servicii si vanzari), Powerlink (evaluarea si potentarea organizatiilor, pregatirea liderilor) si Lovebrands (customer experience design si management).

Anul trecut, grupul a inregistrat o cifra de afaceri de 670.000 de euro cu 24 de angajati.



Citeste si