17 Mai 2012

Valoris va oferi servicii de call center in limba germana



Valoris Center, companie care ofera servicii asociate activitatii de call center in limbile romana, engleza, spaniola si franceza, isi extinde sfera de servicii prin lansarea diviziei de limba germana.

Limba germana se claseaza pe locul al zecelea in topul celor mai vorbite limbi de pe glob. Germana este limba oficiala in cinci tari europene, iar la nivel international sunt 185 milioane de vorbitori nativi.

La capitolul limbi straine, romanii stau foarte bine. In prezent, in Romania sunt un million de vorbitori de spaniola, 1,5 milioane de vorbitori de germana, iar numarul vorbitorilor de limba engleza este in crestere ajungand la aproximativ 5 milioane.

"Romania, ca multe alte tari din Europa de Est, concureaza cu tari ca India si China pe piata de externalizare a proiectelor din SUA, Canada si tarile Uniunii Europene. Considerat un al doilea "Internet bubble", este foarte probabil ca Europa de Est sa se transforme dintr-o destinatie emergenta intr-o destinatie cheie pentru activitatea de outsourcing", potrivit Valoris.

Valoris este o companie cu capital 100% romanesc, care ofera servicii profesionale de call center. Printre clientii Valoris se numara companii din domeniile: financiar-bancar, leasing, auto, retail, IT, telecom, energie.



Citeste si