15 Aprilie 2006

Schwaben Wine Feteasca Regala ridica afacerile Cramelor Recas

Vanzarile Cramelor Recas pe piata nationala pentru acest inceput de an se ridica la un volum de 460.000 de sticle
Cramele Recas, cel mai cunoscut producator de vinuri din Banat, aproape si-a triplat volumul de sticle vandute in primul trimestru al acestui an, comparativ cu aceeasi perioada din 2005, inregistrandu-se un total de 460.000 de unitati vandute fata de cele 180.000 de unitati inregistrate in prima perioada a anului 2005.

Cel mai bine vandut produs al companiei este Schwaben Wine Feteasca Regala, premiat, de altfel, cu medalia de aur in cadrul Salonului International de Vinuri Bucuresti, organizat la initiativa Patronatului National al Viei si Vinului (P.N.V.V.) si cu suportul Asociatiei Degustatorilor Autorizati din Romania (A.D.A.R.), in perioada 6 - 9 aprilie si desfasurat sub autoritatea Organizatiei Internationale a Viei si Vinului ( O.I.V.).

“Ne bucura reconfirmarea pentru Feteasca Regala, soi traditional cu care dominam piata romaneasca de mai bine de doi ani. Cea mai bine vanduta gama – Schwaben Wein, situata printre cele mai accesibile produse ale noastre - avand un pret de raft 8-9 RON - confirma din nou respectul pe care il avem fata de consumatori si politica de preturi foarte corecta pe care o aplicam si care ne va permite sa ramanem competitivi in premisa in care in scurt timp piata va fi invadata de produse din import de calitate superioara si la preturi competitive”, a declarat Rares Marinescu, Director de Vanzari Cramele Recas.

Succesul in vanzari pentru Recas s-a bazat in primul rand pe soiurile Schwaben Wine si Te Iubesc Mult. Cel de-al doilea tip de vin, introdus in variantele rosu si rozé, a fost lansat in februarie anul acesta si a reprezentat intr-o singura luna de la lansare 20% din procentul total de sticle vandute.

Alte vinuri care au reusit sa ridice procentual vanzarile sunt cele din gamele cu preturi de pana la 50 RON pe raft.

O data cu acest succes local, Cramele Recas isi propune sa sporeasca si vanzarile in afara tarii.

“In anul 2005 am exportat 700.000 de sticle de vin in Marea Britanie, prin game precum V-Drinks, Recas si Origin, acestea fiind foarte bine primite de catre piata britanica. De alfel, in cadrul targului de vinuri London International Wine Challenge, la care participam anual, am obtinut constant medalii Seal of Aproval. Pe langa piata din Regatul Unit ne propunem o extindere la nivelul exporturilor in Statele Unite ale Americii.

Tarile asiatice sunt luate, de asemenea, in calcul. Suntem deja prezenti in Japonia cu gamele Castle Rock si Recas Reserve, in Korea de Sud, cu gamele Laura, Castlebrook si Vampire, iar in Hong Kong cu TD Reserve si Old Castle”. in prezent ne aflam in tratative cu clienti din China si Philipine, precum si cu alte tari din Europa, unde incercam sa gasim importatori”, a declarat Domnul Philip Cox, Director Comercial Cramele Recas.

Proaspat medaliata la Salonul International de Vinuri de la Romexpo, desfasurat la inceputul acestei luni, compania Cramele Recas se pregateste sa participe la Targul de Vinuri de la Shanghai, care se va desfasura in perioada 26 - 28 mai 2006 in China.



Citeste si