7 Martie 2013

Henkel mizeaza pe crestere: Un avans de pana la 5% in acest an



Grupul german Henkel estimeaza pentru acest an un avans al afacerilor cuprins intre 3 si 5% in ciuda unui climat economic marcat de “instabilitate si o puternica volatilitate”, se arata in raportul financiar al companiei.

Henkel a raportat pentru anul trecut o majorare a vanzarilor cu 5,8%, pana la 16,5 mld. euro, in crestere cu 3,8%.

Divizia Laundry&Home Care (detergent si produse de ingrijire a locuintei) a inregistrat o crestere a vanzarilor de circa 4,7%, pana la 4,5 mld. euro. Cele mai bune performante ale diviziei au fost inregistrate in Germania, Franta si Italia.

De asemenea, vanzarile diviziei Adhesive Technologies (adezivi) au depasit, pentru prima oara, pragul de 8 mld. euro, atingand 8,25 mld. euro, in crestere cu 3,6%. Cea mai buna performanta a fost inregistrata de regiunea Africa/Orientul Mijlociu.

Divizia Beauty Care (produse de ingrijire personala) a raportat o crestere de 3,1%, vanzarile atingand 3,5 mld. euro. Cele mai bune performante au fost inregistrate de pietele emergente, in special Asia (fara Japonia).

Potrivit companiei, vanzarile din Europa au stagnat la nivelul anului 2011, in contextul dificil al crizei euro si al problemelor din tarile sudice.

Infiintata in 1994 ca filiala a companiei Henkel Austria (devenita in 1998 Henkel Central Eastern Europe), Henkel Romania are in prezent 490 de angajati, iar portofoliul sau cuprinde peste 30 de marci. Compania este prezenta pe piata locala prin intermediul diviziilor de detergenti/ produse de curatat (Persil, Rex, Silan, Pur, Clin), produse cosmetice (Vademecum, Fa, Palette, Schauma, Syoss) si adezivi (Ceresit, Loctite).



Citeste si