3 Aprilie 2013

Agricola vrea circa 200.000 de euro din vanzarea de produse de post



Europrod, companie care face parte din grupul Agricola, estimeaza pentru perioada Postului Pastelui vanzari la produsele din categorie de 60 de tone, in valoare de 190.000 de euro.

Europrod estimeaza o crestere de circa 15% a vanzarilor de produse de post fata de aceeasi perioada a anului trecut.

In topul vanzarilor de produse din aceasta categorie se afla Snitelul Vegetal, Falafel, Hamburger, Parjoale si Nuggets vegetale.

Europrod vinde in perioada Pastelui cu 25-30% mai multe produse din categorie decat in perioada Craciunului.

Compania si-a mentinut anul trecut cota de piata de 19% si a ramas lider pe categoria produselor semipreparate si de tip ready-meal, cu vanzari de aproape 23 de milioane lei.

In 2012, exporturile Europrod au atins 10% din cifra de afaceri, in crestere cu 60% fata de 2011, principala destinatie fiind Marea Britanie.



Citeste si