1 Iulie 2013

Sanofi Romania lanseaza Antinevralgic Forte si vizeaza o crestere a cotei de piata



Compania Sanofi Romania urmareste sa isi consolideze pozitia pe piata pe segmentul de analgezice si antiinflamatoare OTC forme solide prin lansarea Antinevralgic Forte. Compania asteapta vanzari de 400.000 de unitati din noul produs.


Sanofi vizeaza vanzarea de peste 400.000 de unitati din noul produs. Per ansamblu, compania doreste cresterea cu 3 puncte procentuale a cotei de piata la 20%.

“Lansarea Antinevralgic Forte este importanta atat din perspectiva consolidarii, cat si a modernizarii brandului Antinevralgic. Vorbim despre una dintre marcile cu cea mai mare notorietate de pe piata romaneasca, asociata de consumatori cu valori precum autenticitate, traditie, eficienta si accesibilitate”, a declarat Iulia Rosian, director CHC Sanofi Romania.

Antinevralgic Forte este disponibil in farmaciile din Romania, in cutii de 20 de comprimate. Noul produs beneficiaza si de o campanie de promovare in mediul TV, dar si direct in farmacii prin merchandising si materiale la punctele de vanzare.



Citeste si