9 Iunie 2006

Piata bauturilor racoritoare a crescut cu 24% anul trecut

Piata bauturilor racoritoare din Romania a inregistrat in 2005 o crestere de 24 la suta fata de anul precedent, pentru 2006 fiind estimata o dezvoltare cu 17,4 la suta, potrivit studiului Canadean din primul trimestru al anului 2006.

Anul trecut, Prigat (still drink, nectar si juice) a avut o cota totala de piata de 29 de procente. La sase luni de la lansarea Prigat Pulpa (Portocale & Grapefruit), segmentul still drink din portofoliul Quadrant Amroq Beverages (QAB) a crescut cu 26 la suta fata de aceeasi perioada a anului precedent, in acest interval fiind vandute peste sase milioane de sticle.

In aceasta vara, compania QAB a lansat Prigat Pulpa Limonada, o noua aroma in categoria still drink cu pulpa de fruct.

"In ultimii doi ani, in Romania, limonada preparata sub diverse forme a redevenit o moda, aroma de lamaie fiind o preferinta a consumatorilor romani”, a afirmat Daniela Dumitru, Brand Manager Prigat.

Compania Quadrant Amroq Beverages (QAB) este unul dintre cei mai mari investitori americani din Romania, imbuteliatorul autorizat si distribuitorul Pepsi, Prigat, Lipton Ice Tea si Roua Muntilor pentru Romania si Republica Moldova.

QAB a intrat pe piata bauturilor racoritoare din Romania in 1991, prin imbutelierea si distributia produselor din portofoliul PepsiCo, in 1992, compania a inaugurat prima linie de imbuteliere PET din tara, pentru sticla de Pepsi de 1,5 l, iar in anul 1993, QAB a lansat prima bautura necarbonatata produsa in Romania: Prigat.



Citeste si