18 Septembrie 2013

Albalact intra pe piata ready meal cu brand-ul Raraul mamaliguta cu branza si smantana



Albalact, al treilea mare producator de lactate din Romania, a intrat pe segmentul ready meal cu brandul Raraul mamaliguta cu branza de vaci si smantana.

“De la lansarea pe piata a branzei Fagaras si Moldovita in urma cu mai bine de un an, Raraul a avut o evolutie constant-ascendenta, ajungand in topul primilor trei producatori de branza proaspata de vaci”, declara Elena Solianic, brand manager Albalact pentru Raraul.

Pentru dezvoltarea portofoliului Raraul, Albalact a dublat capacitatea de productie a fabricii Raraul din Campulung Moldovenesc.

Campania de comunicare a fost realizata de agentia Graffiti BBDO.

Din echipa de creatie fac parte: Cristina Miclea, director marketing si Elena Solianic, brand manager Raraul – din partea Albalact; din partea Graffiti BBDO: Alex Strimbeanu – creative director, Cristian Scurtu – senior copywriter, Alexandru Malaescu – senior art director, Viorel Samoila – graphic designer, Dan Sendroiu – strategy director, Roxana Hrimiuc – group account director, Oana Preda – account manager, Liviu Isop - AV producer.

Albalact produce peste 100 de sortimente de lactate sub marcile Fulga, Zuzu, Fruzu, De Albalact si Raraul. Albalact detine si pachetul majoritar de actiuni (99,01%) al societatii Raraul Campulung Moldovenesc, specializata in domeniul productiei de branzeturi, sub brandul omonim Raraul.

In prima jumatate a acestui an, Albalact a raportat o cifra de afaceri de 204,5 mil. lei, in crestere cu 23% fata de aceeasi perioada. Compania a obtinut un profit de 4,4 mil. lei in primul semestru, in crestere cu 24% fata de primul semestru 2012.



Citeste si