20 Noiembrie 2013

Ioana Mucenic, Pastel: Trebuie sa folosim retailainment, adica sa realizam o experienta interesanta pentru clienti



Trebuie sa aducem in magazine ceea ce oamenilor le place din online si sa apelam la retailainment, adica sa cream o experienta interesanta pentru clientii din magazine, a declarat Ioana Mucenic, managing partner & director de strategie in cadrul Pastel, la evenimentul Retail Arena organizat de Wall-Street.ro in parteneriat cu Carrefour, Cardsimplus.ro, DPD Romania, Daedalus Millward Brown si retail.ro.

10 trenduri pe care le pot aplica brandurile sau retailerii pentru a crea "retailainment":

1. Personalizeaza – o imprimanta care poate imprima pe diferite suporturi. De exemplu, Nutella lipea pe borcane nume ale clientilor
2. Realitate imbunatatita (enhanced reality)- de exemplu, poti sa afli ce masuri ai in timp real in functie de designeri. Sau un avatar care iti spune ce cosmetice ti se potrivesc.
3. Retail safari
4. Expozitii- vrem sa vedem lucruri interesante, noi
5. Emotii si stari diferite: in unele magazine, de exemplu, in cabina de proba poti scana un tag si auzi muzica potrivita. Daca vrei sa cumperi o rochie scurta, vei auzi o muzica de petrecere.
6. Informatie personalizata
7. Experienta gesturilor
8. Gamification
9. Do it yourself
10. Spectacol- dans oriental pentru a promova produsele orientale



Citeste si