13 Iulie 2006

Metro va deschide un al doilea hypermarket sub un nou concept, la Constanta



Cel de-al doilea hypermarket al companiei Metro, in conceptul Real - Hypermarket, se va deschide joi, 13 iulie, la Constanta, potrivit datelor remise de companie.

Real - Hypermarket Romania este divizia de vanzari a grupului Metro, unul dintre cele mai mari grupuri de comert la nivel international, plasat pe locul trei in lume.

Prin intermediul acestui concept, se comercializeaza peste 30.000 de produse alimentare si nealimentare, pe un spatiu total de 11.600 metri patrati, din care spatiul util ocupa 6.000 metri patrati.

Conceptul de hypermarket dezvoltat de Real presupune combinarea accesului simplu al clientului la produse, cu dimensiunile generoase ale spatiului si structurarea clara a gamei sortimentale la preturi competitive.

Real - Hypermarket Romania SRL, are sediul central situat in Ilfov/Otopeni. in Europa, Real - Hypermarket este o marca de succes, care dispune de un lant de 328 de magazine, dintre care 288 in Germania, 30 in Polonia, sapte in Turcia si trei in Rusia. in Romania Real a deschis pana in prezent doua magazine, unul in Timisoara si altul in Constanta. Real are un plan de expansiune foarte ambitios in special pentru Romania si Rusia, pentru anii urmatori.

Peste un milion de clienti isi fac zilnic cumparaturile in magazinele Real. Suprafata totala desfasurata a magazinelor este de 2,2 milioane metri patrati, iar serviciile comerciale sunt asigurate de un numar de peste 35.300 de angajati. Volumul vanzarilor nete la nivelul anului 2004 a fost de 8,2 miliarde euro.



Citeste si