8 August 2006

Transavia prefera vanzarea prin marile lanturi de retail

Transavia este prezenta in proportie de peste 90% in reteaua de retail din Romania, cu toate sortimentele de produse din carne de pui refrigerata si congelata, a declarat directorul general al companiei Transavia, Ioan Popa.

"Vanzarile pe primul trimestru din 2006 ale companiei Transavia au fost valorificate, in proportie de 72% , in marile lanturi internationale de retail", a declarat, pentru NewsIn , directorul general Transavia, Ioan Popa.

Transavia este o societate pe actiuni cu capital privat integral romanesc si a fost infiintata in 1991, avand ca principal obiect de activitate cresterea pasarilor si comercializarea produselor din carne de pasare. in prezent, compania are o capacitate de crestere de 180.0000 de pui in serie in 6,5 serii pe an, realizandu-se peste 25.000 de tone de carne in viu.

Pentru anul 2006, compania si-a propus o investitie de peste10 milioane de euro in construirea unei fabrici de procesare si a doua complexe de crestere a pasarilor. "Am achizitionat un complex de crestere cu o capacitate de productie anuala de 5.000 tone carne in viu, care va fi pus in functiune in cursul acestui an, iar in 2007 vom putea produce o cantitate de 30.000 de tone de carne", a spus Ioan Popa.

Transavia a fost afectata de criza aviara dar nu atat de mult incat sa fie in pericol de a-si inchide portile. " Raspandirea gripei aviare ne-a afectat vanzarile, dar nu am suferit pierderi ", a spus presedintele Transavia.

Din octombrie anul trecut si pana in prezent avicultorii au inregistrat pierderi de 120 de milioane de euro, a declarat, recent, pentru NewsIn, presedintele Uniunii Nationale a Crescatorilor de Pasari din Romania (UNCPR), Ilie Van.

Potrivit datelor furnizate de UCPR, pentru perioada 2006-2009, producatorii de carne de pui anunta investitii de aproximativ 170 de milioane de euro.



Citeste si