23 Iunie 2016

Vanzarile H&M in Romania au crescut cu 16% in primul semestru fiscal, la 103 milioane euro



Vanzarile retailerului suedez de imbracaminte Hennes & Mauritz (H&M) in Romania, incluzand TVA, au crescut cu 16% in primul semestru al anului fiscal 2016, la 962 de milioane de coroane suedeze (103,13 milioane de euro) de la 826 de milioane de coroane (88,55 milioane de euro) in acelasi interval al anului trecut.

In lei, H&M Romania a raportat o crestere de 19% a veniturilor din vanzari in perioada decembrie 2015-mai 2016, se arata in raportul publicat miercuri de companie, conform News.ro

In trimestrul al doilea, aferent perioadei 1 martie-31 mai, retailerul a inregistrat vanzari de 494 milioane de coroane (52,96 milioane de euro), in crestere cu 12% raportat la aceeasi perioada a anului trecut.

In lei, vanzarile H&M in Romania au avansat cu 13% in trimestrul al doilea. La finalul lunii mai, retailerul suedez avea 46 de magazine in Romania, cu patru mai multe fata de primul trimestru.

Vanzarile H&M (incluzand TVA) la nivel mondial au crescut cu 5% in primul semestru fiscal (cu 7% in monede locale), la 105 miliarde de coroane ( 11,26 miliarde de euro), in timp ce profitul net a scazut cu 21%, de la 10 miliarde de coroane (1 miliard de euro) in urma cu un an la 7,9 miliarde de coroane ( 846,8 milioane de euro).

Grupul suedez intentioneaza sa deschida in acest an fiscal circa 425 de magazine.

In trimestrul al doilea fiscal H&M a lansat magazine online in noua tari, intre care in Irlanda, Japonia si Grecia, extinzand prezenta la 32 de tari. In toamna, grupul va infiinta magazine online in Canada si Coreea de Sud.

Grupul H&M a fost fondat in Suedia in 1947 si este listat la NASDAQ OMX Stockholm. La sfarsitul lunii mai, H&M avea 4.077 de magazine pe circa 50 de piete, inclusiv unitati deschise in sistem de franciza. In primele sase luni, grupul a deschis 184 de magazine si a inchis 31.



Citeste si