4 Octombrie 2016

Profihairshop, vanzari de 4 milioane euro in primele 9 luni ale anului



Profihairshop, retailer specializat in comercializarea de produse profesionale pentru ingrijirea parului, a inregistrat vanzari in valoare de 4 milioane de euro in primele noua luni ale anului 2016, in crestere cu 35% fata de perioada similara a anului trecut. Totodata, compania si-a continuat expansiunea la nivel national cu inca trei magazine in orasele Bucuresti, Craiova si Braila, ajungand la un numar de 26 de unitati, cu o suprafata totala de 1.100 metri patrati.

“Desi inca la inceput, primul magazin specializat in aceste produse fiind lansat de Profihairshop in urma cu 4 ani, piata produselor profesionale de ingrijire este in continua crestere, cu un ritm anual de aproximativ 25%. Rezultatele foarte bune obtinute in primele noua luni ale anului se datoreaza atat interesului din ce in ce mai mare pentru ingrijirea acasa cu produse profesionale in detrimentul celor de masa, dar si investitiei in extinderea gamelor comercializate si a retelei cu trei noi magazine in acest an” a declarat Klaus Reisenauer, Managing Partner Profihairshop.

Piata produselor cosmetice profesionale vandute in exteriorul saloanelor este estimata in acest moment la 28 milioane euro, ponderea cea mai mare fiind detinuta de produsele pentru ingrijirea parului (17 mil euro), urmate de produsele pentru ingrijirea corpului (7 mil euro) si cele de manichiura - pedichiura (3 mil euro). Consumatorii romanii sunt inca la inceput in ceea ce priveste ingrijirea acasa cu produse profesionale, insa un semn in directia maturizarii pietei il reprezinta faptul ca acestia incep sa puna mai mult accent pe calitatea produselor, pe alegerea produsului potrivit tipului de piele si par pe care il au, fiind din ce in ce mai putin convinsi de promotii si reduceri de pret.

Consumatorii sunt preponderent femei, in procent de 85%, pe segmentul de varsta 20 – 50 ani, iar restul de 15% este reprezentat de consumatori barbati cu varste cuprinse intre 20-45 ani, numarul lor fiind in continua crestere in ultimii ani. In topul celor mai cautate categorii de produse au fost produsele de ingrijire (sampoane, balsamuri, masti-tratament, uleiuri de par), produse de styling si vopsele, urmate de unghii , cosmetica si accesorii de par.

Valoarea unui bon mediu este de 100 lei, in timp ce in alte tari europene precum Germania si Austria valoarea unui bon mediu este dubla, lucru datorat faptului ca in randul populatiei exista deja o cultura a ingrijirii acasa cu produse profesionale, iar consumatorii cunosc mai bine produsele si avantajele lor.

Profihairshop comercializeaza in prezent 50 de game profesionale printre care Wella, Sp, Nioxin, L’Oreal, Joico, Londa, Moroccanoil, Tigi, Oro Del Marocco, Joc, precum si accesorii de ingrijire a parului, aparate electrice, si produse de cosmetica si unghii. In portofoliu se regasesc si produse de ingrijire care se adreseaza exclusiv barbatiilor: EXL , produse de la Loreal Men, B.app, Wella Sp Men.

Lansat in 2009, Profihairshop face parte din grupul dezvoltatorului imobiliar OASIS retail & development din Sibiu, condus de Klaus Reisenauer si Kurt Wagner, si este in prezent cel mai mare retailer din Romania specializat in comercializarea de produse profesionale de ingrijire a parului. Profihairshop are o retea de 26 de magazine in cele mai importante mall-uri din tara.



Citeste si