8 Decembrie 2017

Cat investeste L'Oreal, liderul global in industria frumusetii, pentru cercetarea si dezvoltarea noilor produse



L’Oreal, lider la nivel global in industria frumusetii, a avut vanzari de aproape 26 miliarde euro anul trecut si o cota de piata de 12,6%. In jur de 7 miliarde de produse sunt vandute de catre companie anual in toata lumea, aceste produse fiind cercetate si dezvoltate de peste 3.800 de angajati in 20 de centre.

Totodata, L’Oreal investeste in jur de 850 milioane de euro pentru imbunatatirea calitatii produselor, dar si dezvoltarea de noi produse, avand in prezent 473 de brevete.

Grupul francez are un portofoliu cu 36 de branduri internationale, 19 branduri din acestea fiind disponibile pe piata din Romania. Compania este prezenta in 140 de tari si are in jur de 89.000 angajati, din care in jur de 240 angajati lucreaza in Romania.

In Romania, L’Oreal a intrat pe piata in urma cu 20 de ani, avand in prezent 4 divizii: Consumer Products, Active Cosmetics, Professional Products si L’Oreal Luxe. Recent, divizia Professional Products L’Oreal Romania a lansat "Salon Emotion", un nou concept de saloane de infrumusetare, care isi propune sa contribuie la cresterea cu peste 20% a consumului de produse si servicii profesionale de infrumusetare. In prima etapa, programul va sustine 50 de saloane, urmand ca pana la sfarsitul anului 2018 sa fie extins pana la 200, la nivel national. Divizia de Produse Profesionale a L’Oreal Romania investeste, practic, in educatia de afaceri a proprietarilor de saloane, dar si in redecorarea si digitalizarea saloanelor de infrumusetare.

Totodata, L’Oreal este al doilea jucator din industria locala a cosmeticelor si are peste 2,9 milioane de consumatori romani, numar pe care are in plan sa il dubleze in urmatorii 5-10 ani. De asemnea, anul trecut compania a inregistrat vanzari de 60 milioane euro pe piata din Romania.

Piata romaneasca de produse de ingrijire personala si frumusete este estimata de Euromonitor la aproximativ 780 de milioane euro, fiind dominata de multinationale precum L’Oreal, Avon, Beiersdorf, Procter&Gamble, Unilever, Amway sau Oriflame.



Citeste si