27 Iulie 2018

Farmec deschide un nou magazin Gerovital in Cluj-Napoca si ajunge la o retea nationala de 15 unitati



Farmec, unul dintre cei mai mari producatori romani de cosmetice, deschide un nou magazin Gerovital la Cluj-Napoca, cel de-al doilea centru inaugurat in acest an. Producatorul de cosmetice continua sa extinda strategic reteaua nationala de magazine Gerovital, aceasta ajungand la un numar total de 15 unitati la nivel de tara.

Cel de-al doilea centru Gerovital din Cluj-Napoca are o suprafata de 51 de m2 si a fost proiectat in conformitate cu conceptul retelei de magazine Gerovital “Doctor in Frumusete”.

Farmec S.A. Cluj-Napoca - cel mai mare producator de cosmetice cu capital 100% romanesc - ramane un brand emblema pentru Romania. Compania are certificare internationala GMP si comercializeaza produsele din portofoliu in aproximativ 30 tari.

In iulie 2018, reteaua de magazine de brand detinute de Farmec cuprindea 8 magazine Farmec, amplasate in Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brasov, Sibiu, Targu-Mures si Timisoara si 15 magazine Gerovital care se gasesc in Bucuresti (3 magazine), Cluj-Napoca (2 magazine), Constanta, Timisoara, Craiova, Ploiesti, Suceava, Iasi, Piatra Neamt, Galati, Ramnicu Valcea si Oradea.

Farmec a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 214,2 milioane lei si un profit de 10,5 milioane lei.

La inceputul acestui an, compania anunta o crestere a vanzarilor pe piata externa de circa 36%, valoare inregistrata intre 2014 - 2017. Dinamica buna datorandu-se strategiei de extindere internationala, ce a vizat implementarea de noi politici comerciale pentru partenerii straini, dezvoltarea de produse adaptate particularitatilor anumitor piete de desfacere, cat si extinderea portofoliului cu game inovatoare si revolutionare.

La nivel global, produsele Farmec sunt comercializate in peste 30 de state, iar in Europa compania este prezenta cu 7 magazine, deschise de parteneri (3 centre in Spania, 2 in Italia si cate un spatiu in Grecia si Ungaria).



Citeste si