21 August 2018

Milenialii din Romania recunosc drept marci de top Banca Comerciala Romana, IKEA, Borsec, L'Oreal si OMV



Banca Comerciala Romana a fost votata drept reprezentanta de cea mai buna calitate din categoria banci, in timp ce IKEA s-a aflat pe primul loc la categoria mobilier. De asemenea, milenialii din Romania au considerat ca Borsec este cea mai buna in categoria de apa minerala carbogazoasa, iar L’Oreal in categoria sampon, arata studiul QUDAL – QUality meDAL Millennials 2018/2019.

Studiul arata modul in care Milenialii percep in prezent diferitele marci globale si autohtone de pe piata romaneasca, atunci cand este vorba despre cea mai buna calitate si s-a desfasurat prin intermediul unui sondaj online pe piata romaneasca in timpul lunii iunie 2018, pe un esantion de 1.200 de respondenti cu varste curprise intre 18 si 37 de ani.

Cateva dintre celelalte castigatoare pe categorii au fost Zaganu (categoria bere bruna); Chio (categoria chips); Apple (categoria laptop/notebook); Meridian Taxi (categoria servicii de taxi); Catena (categoria farmacii); Delimano (categoria vase pentru gatit); eMAG (categoria magazine online); Samsung (categoria producatori de telefoane mobile); Garnier (categoria vopsea pentru par); OMV (categoria benzinarii); Olympia (categoria maioneza, categoria mustar); Lipton (categoria ceai).

Milenialli, cel mai important grup de consumatori

Milenialii (de asemenea cunoscuti drept Generatia Y) sunt grupul demografic care urmeaza Generatiei X. Nu exista date precise privind inceputul sau incheierea acestui grup. Demografii si cercetatorii in mod curent utilizeaza inceputul anilor '80 pentru anii de nastere de inceput si jumatatea anilor '90 sau inceputul anilor 2000 pentru anii de nastere de incheiere.

Generatia milenialilor se bazeaza pe informatiile disponibile pe Internet, pe recomandarile unor persoane necunoscute, accepta cu usurinta produse si servicii noi, isi doreste sa fie inovatoare, nu discipol si determina cresterea si dezvoltarea economica.

Tocmai grupul milenialilor detine astazi cea mai mare putere de cumparare insemnand ca acum acestia ar trebui sa fie de importanta suprema pentru orice producator si furnizor de servicii, pentru a castiga increderea si banii milenialilor, in fata concurentei.
Acestia deja reprezinta cel mai important grup de consumatori astazi. Spre exemplu, generatia milenialilor este cea mai mare generatia din istoria Americii – mai mare chiar si decat generatia Baby Boom.

Pornind de la aceste schimbari semnificative in trendurile curente, tot mai multe companii directioneaza activitatile proprii de marketing spre generatia Y – Milenialii.

Milenialii sau Generatia Y reprezinta in prezent cel mai important grup de consumatori care la randul sau rezulta in studiul inovator QUDAL – QUality meDAL Millennials.



Citeste si