26 Februarie 2019

Ascendis, afaceri de 8,6 milioane de euro in 2018. Programele de training au generat 60% din venituri



Ascendis, companie de training si consultanta in domeniul dezvoltarii organizationale, a incheiat anul 2018 cu o cifra de afaceri cumulata de 8,6 milioane de euro, in crestere cu 18% fata de anul 2017.

"Cifra de afaceri a grupului a crescut cu 18% in 2018 fata de 2017, la cel mai ridicat nivel din istoria firmei, iar businessul de training si team building a crescut cu 30% fata de anul trecut, pana la venituri de 6,9 milioane de euro. La nivel de grup, incluzand agentia de marketing digital Ideologiq, furnizorul de servicii de wellbeing Smart Experience si platforma de microlearning Code of Talent, am ajuns la venituri de 8,6 milioane de euro", a declarat Andrei Gosu, Managing Partner in cadrul Ascendis.

In 2018, peste 22.600 de angajati din companiile din Romania au participat la conferinte sau la programe de team building organizate de Ascendis, in timp ce la programele de training ale companiei au participat anul trecut aproximativ 46.000 de persoane.

Companiile care au investit, in 2018, in programe de instruire a angajatilor au avut printre teme preferate programele de dezvoltare a abilitatilor de leadership, de crestere a productivitatii, de vanzari si de customer experience. Cei mai multi clienti ai Ascendis au venit in 2018 din retail, industrie, pharma, energie, IT&C, financiar-bancar si servicii.

Structura veniturilor Ascendis pe categorii de programe arata ca divizia de training are in continuare o pondere semnificativa in businessul Ascendis, cu un procent de 60%. De asemenea, zona de evenimente corporate (conferinte si programe de team building) are o pondere de 25% din cifra de afaceri a companiei, iar restul de 15% din venituri sunt generate de programele de coaching si consultanta.

In ceea ce priveste proiectele noi ale Ascendis in 2018, cele mai importante au fost lansarea platformei de microlearning Code of Talent in cadrul conventiei ATD (Association for Talent Development - cel mai mare eveniment global din domeniul dezvoltarii profesionale) din San Diego, deschiderea birourilor Ascendis din Belgrad si din Kiev si atragerea unei finantari europene in valoare de 1 milion de euro pentru Academia de Leadership Ascendis.

"Microlearningul are rezultate peste asteptari. Code of Talent a ajuns deja la break-even. Se sustine singur. Avem clienti de pe 5 continente pe zona de microlearing, insa pentru a face acest business sa "explodeze" avem nevoie de o finantare din partea unui partener strategic. Suntem in discutii cu posibili investitori, dar urmarim si fondurile europene pentru dezvoltarea acestui produs", a explicat Andrei Gosu.

Grupul Ascendis este format din companiile Ascendis Consulting (training, team building si evenimente corporate, consultanta, servicii de evaluare, coaching, studii de piata), Code of Talent (programe de microlearning in parteneriat cu compania Co-Factor), Smart Experience (servicii de wellbeing) si Ideologiq (marketing digital).



Citeste si