10 Aprilie 2019

Douglas redeschide magazinul din Baneasa si planuieste inaugurarea a inca doua magazine in acest an



Douglas Romania are in plan extinderea retelei locale cu inca doua magazine pana la finalul acestui an. Inainte de noile locatii, retailerul redeschide magazinul flagship din Baneasa Shopping City dupa un proces complex de renovare.

Inaugurat in aprilie 2008, magazinul de 400 de metri patrati din Baneasa este unul dintre cele mai mari din Romania. Dupa renovare, magazinul aloca un spatiu mai generos prezentarii si testarii produselor, are un flux organic si ofera clientilor o experienta de navigare imbunatatita, precum si o gama extinsa de produse, in special in cazul produselor cu ingrediente naturale sau vegane.
Alaturi de investitiile pentru modernizarea aspectului magazinelor si dezvoltarea de noi servicii, Douglas are in plan extinderea retelei locale cu inca doua magazine fizice pana la finalului anului 2019.
„Magazinele fizice joaca un rol strategic in afacerea noastra si vom continua sa investim in extinderea retelei in ritmul a doua-trei deschideri anual", declara Lavinia Ivas, Country Manager Douglas Romania.
De la intrarea pe piata locala in 2007, Douglas opereaza 27 magazine fizice in 14 orase si un magazin online. Pana la finalul anului, Douglas vizeaza extinderea retelei de magazine fizice la 29.
Vanzari de 1,2 milioane de euro in ultimul trimestru din 2018
In perioada octombrie-decembrie 2018, Douglas Group a raportat vanzari in crestere cu 7,2%, pana la 1,2 miliarde de euro, comparativ cu anul precedent, si a atins cele mai mari vanzari trimestriale din istoria companiei. Rezultate pozitive au fost obtinute in toate regiunile si canalele de vanzari.
Douglas este unul dintre principalii retaileri europeni din segmentul de parfumerie si cosmetice, cu aproximativ 2.400 de parfumerii si magazine online, in 21 tari europene.
In anul financiar 2017/18, compania a realizat vanzari de 3,3 miliarde de euro.
Douglas are un portofoliu de aproximativ 38.000 de produse de inalta calitate in domeniile parfumerie, cosmetice si ingrijirea pielii, precum si suplimente alimentare si accesorii.



Citeste si