Metro vrea sa ajunga la 1100 de magazine "LaDoiPasi" pana la sfarsitul acestui an
In prezent, reteaua este raspandita pe intreg teritorul tarii, cu 40% din magazinele "LaDoiPasi" pozitionate in sudul tarii, 30% in nord, respectiv 30% in vest. Retailerul urmareste expansiunea in comunitatile din intreaga tara, atat urban, cat si rural.
Pentru a sustine dezvoltarea accelerata a retelei, Metro a initiat in urma cu peste un an un program amplu care integreaza campanii de marketing, remodelari de magazine, training pentru forta de vanzari si instrumente de management al afacerii.
Prin afilierea la franciza "LaDoiPasi", proprietarii de magazine au acces la consultanta pe toate zonele afacerii (branding, sortiment diversificat de produse, preturi competitive, transfer de know-how, echipamente moderne si comunicare integrata de marketing). In plus, proprietarul poate implementa propriile idei, de la produse la servicii sau sprijin oferit oamenilor din comunitate, in linie cu standardele francizei.
In general, dupa deschiderea magazinului sub brandul "LaDoiPasi", vanzarile cresc in medie cu 30%.
Pentru a deveni parteneri Metro in franciza "LaDoiPasi", antreprenorii trebuie sa indeplineasca mai multe conditii care vizeaza potentialul de dezvoltare al afacerii, cat si angajamentul pe termen lung si pasiunea pentru comert.
Metro este liderul comertului cu ridicata la scara mondiala. Compania opereaza in 35 de tari si numara peste 150.000 de angajati la nivel mondial. In anul financiar 2016/2017, Metro a inregistrat vanzari de aprox. 37 miliarde euro.