25 Ianuarie 2007

Siretul Pascani, rebranding in 2007

Siretul Pascani, companie specializata in industria textila, are pentru 2007 o strategie de rebranding, prin extinderea gamei de perdele, lenjerie de dama si echipament sportiv, si estimeaza o crestere a cifrei de afaceri pana la opt milioane euro in 2007 si pana la zece milioane euro in 2008.

Campania de rebranding vizeaza in mod special productia de perdele, dar si impunerea de branduri noi pentru celelalte produse: confectii si lenjerie de dama, potrivit comunicatului transmis marti catre Bursa de Valori Bucuresti(BVB). La finalul anului 2006, compania a deschis un modern show-room si a lansat un nou site de prezentare. Pe partea de echipament sportiv, a lansat tot anul trecut brandul Dinamis.

In urmatoarele doua luni, compania va investi 150.000 de euro pentru cumpararea de masini noi de cusut. In 2006, Siretul Pascani a investit aproximativ 700.000 de euro in retehnologizare si modernizarea infrastructurii.

Tintele pentru cifra de afaceri sunt de opt milioane de euro in 2007, zece milioane de euro in 2008 si 12 milioane de euro in 2009. Pentru aceasta se vor adopta masuri de crestere a productivitatii muncii, investitii in retehnologizare, identificarea si exploatarea de piete noi.

Compania se tranzactioneaza la BVB, la categoria a II-a, are un capital social de 15.876.083,60 lei, divizat in 158.760.836 actiuni cu valoare nominala de 0,1 lei. Profitul net este pe un trend descendent in ultimii ani, si a scazut de la aproape un milion de lei in 2004, la 317.399 de lei in 2005, iar pe primele 9 luni din 2006 compania a inregistrat pierderi de peste 100.000 de lei.



Citeste si