1 Februarie 2007

Domo a investit 300.000 euro pentru redeschiderea unui magazin

Domo, lantul de distribuitie de electrocasnice, electronice si produse IT&C, a investit 300.000 de euro pentru redeschiderea si schimbarea imaginii celui de-al doilea magazin din Constanta Magazinul are o suprafata de 1.000 de metri patrati si este al doilea magazin al retailerului in orasul de pe malul marii.

Domo a fost in 2005, dupa cifra de afaceri, al doilea retailer specializat in electronice, electrocasnice si produse IT&C. Compania opereaza o retea nationala formata din 113 magazine, ce insumeaza 40.000 de metri patrati si peste 1.050 angajati. in 2005, compania a raportat o cifra de afaceri de 114,5 milioane euro si un profit de 1,9 milioane euro.

Jucatorii concurenti pe piata de profil sunt Altex care potrivit unor declaratii pentru Wall-Street a unor surse din piata a inregistrat in 2006 o cifra de afaceri de 220 de milioane de euro si Flamingo International, care a preluat lantul de electrocasnice Flanco la mijlocul lui 2005. Reteaua Flanco a avut vanzari de 92 de milioane de euro in 2005, iar reteaua Flamingo a raportat vanzari de 84 milioane de euro.



Citeste si