9 Februarie 2007

Carrefour: Temperaturile ridicate au distorsionat estimarile noastre



Temperaturile ridicate si lipsa zapezii au determinat scaderi ale vanzarilor cu aproximativ 20% la produsele de sezon comparativ cu iarna trecuta, in schimb au influentat pozitiv alte categorii de produse care au inregistrat cresteri de vanzare cu 30-35% , au declarat oficialii Carrefour

Scaderea vanzarilor cu 20% a fost inregistrata la produse precum schiuri, placi de snowboard, patine, lanturi auto si lopeti de zapada.Vanzarile la incaltamintea si imbracamintea de iarna au fost mai mici cu 15% fata de iarna trecuta, potrivit directorului de marketing Carrefour Romania, Andreea Mihai.

Pe de alta parte, vremea anormal de calda din aceasta perioada, a determinat cresteri de pana la 35% ale vanzarilor la produse precum rachete de tenis, mingi, role si accesorii sportive. La pantofi, sacouri, tricouri, vanzarile au crescut cu 30% fata de sezonul trecut, potrivit Andreei Mihai.

Reteaua Carrefour Romania include in prezent sapte hipermarketuri, iar valoarea totala a investitiilor realizate pe piata romaneasca a depasit 220 de milioane de euro.

Carrefour Romania a vandut, anul trecut, prin cele sapte magazine, produse de 608,9 milioane de euro, reprezentand o crestere cu 39% fata de 2005.

Magazinele Carrefour din Romania au realizat, in 2005, un profit net de peste cinci milioane de euro, la o cifra de afaceri de 435 de milioane de euro. Estimarile pentru anul acesta sunt de crestere a vanzarilor cu 10-15% fata de 2006. Directorul general Carrefour Romania, Jacobo Caller Celestino, estima la inceputul verii trecute ca vanzarile Carrefour pe piata romaneasca vor ajungela un miliard de euro, in 2010.



Citeste si