Carrefour: Temperaturile ridicate au distorsionat estimarile noastre
Temperaturile ridicate si lipsa zapezii au determinat scaderi ale vanzarilor cu aproximativ 20% la produsele de sezon comparativ cu iarna trecuta, in schimb au influentat pozitiv alte categorii de produse care au inregistrat cresteri de vanzare cu 30-35% , au declarat oficialii Carrefour
Scaderea vanzarilor cu 20% a fost inregistrata la produse precum schiuri, placi de snowboard, patine, lanturi auto si lopeti de zapada.Vanzarile la incaltamintea si imbracamintea de iarna au fost mai mici cu 15% fata de iarna trecuta, potrivit directorului de marketing Carrefour Romania, Andreea Mihai.
Pe de alta parte, vremea anormal de calda din aceasta perioada, a determinat cresteri de pana la 35% ale vanzarilor la produse precum rachete de tenis, mingi, role si accesorii sportive. La pantofi, sacouri, tricouri, vanzarile au crescut cu 30% fata de sezonul trecut, potrivit Andreei Mihai.
Reteaua Carrefour Romania include in prezent sapte hipermarketuri, iar valoarea totala a investitiilor realizate pe piata romaneasca a depasit 220 de milioane de euro.
Carrefour Romania a vandut, anul trecut, prin cele sapte magazine, produse de 608,9 milioane de euro, reprezentand o crestere cu 39% fata de 2005.
Magazinele Carrefour din Romania au realizat, in 2005, un profit net de peste cinci milioane de euro, la o cifra de afaceri de 435 de milioane de euro. Estimarile pentru anul acesta sunt de crestere a vanzarilor cu 10-15% fata de 2006. Directorul general Carrefour Romania, Jacobo Caller Celestino, estima la inceputul verii trecute ca vanzarile Carrefour pe piata romaneasca vor ajungela un miliard de euro, in 2010.