2 Martie 2007

Afacerile Interbrew au crescut cu 30% anul trecut

Interbrew Romania, filiala locala a InBev, a inregistrat in 2006 cea mai mare crestere volumica (30%) dintre toate tarile InBev, in conditiile in care piata berii din Romania a crescut cu numai 20,6%, conform datelor furnizate de Asociatia Berarii Romaniei.

“2006 a fost un an exceptional pentru Interbrew Romania, anul cu cele mai mari vanzari din istoria companiei. In lunile urmatoare, consecventa in strategia de marketing si excelenta in executia la punctul de contact ne-au adus recorduri de vanzari si un final de an cu cifre peste asteptari”, a spus Mihai Ghyka, Director General Interbrew Romania.

Interbrew Romania este unul dintre cei mai activi producatori de bere de pe piata romaneasca, detinand in industria berii pozitia a treia a, cu o cota de piata de 22% la finalul anului 2006, conform datelor de retail audit MEMRB Romania.

Interbrew Romania este filiala locala a concernului multinational InBev - numarul 1 in topul mondial al producatorilor de bere. Prezenta de 13 ani pe piata, Interbrew Romania produce cu succes marcile Stella Artois, Beck’s, Bergenbier, Lowenbrau si Noroc si importa specialitatile belgiene Leffe si Hoegaarden.



Citeste si