13 Septembrie 2021

Balenciaga a lansat o nouă geantă care seamănă mai mult cu sacoșa de cumpărături pentru piață



Brandul de haine de lux Balenciaga a lansat un nou produs care a fost ridiculizat în mediul online: sacoșa de rafie, cu roșu și albastru, care costă nu mai puțin de 1.500 euro, scrie publicația DailyMail.

Geanta de cumpărături a fost asemănată cu pungile de plastic folosite în piețele din întreaga lume pentru transportul fructelor și legumelor.

Brandul cu sediul la Paris, fondat inițial în Spania, a listat geanta pe site-ul său pentru o sumă de 1.590 euro. Balenciaga descrie geanta de cumpărături în imprimeu de carouri albastru, alb și roșu, realizată din piele de vițel.

Sursă foto: Balenciaga

Are curele detașabile, buzunare interioare și două mânere superioare. Geanta a fost fabricată în Italia, din 100% piele de vițel cu o căptușeală din pânză de bumbac organic.

Geanta nu a fost apeciată de internauți, fiind comparată cu punga de cumpărături a bunicii. „Arată exact ca geanta pe care o lua bunica noastră când mergea la plajă”, în timp ce alt utilizator a scris pe Twitter că seamănă cu este punga pe care o primești când cumperi de la magazinele de lux.



Citeste si