7 Decembrie 2021

Glovo lansează restaurante virtuale în aplicație



Aplicația Glovo lansează Glovo Concepts în România, secțiune ce include un portofoliu de branduri virtuale de mâncare. Primul brand virtual lansat în România se numește Bendito Burrito și oferă produse cu specific mexican, iar în următoarele cinci luni, compania urmează să aducă pe piața locală încă șase branduri.

Glovo Concepts a fost creat și lansat la jumătatea acestui an, în Spania, cu scopul de a ajuta partenerii să-și dezvolte oferta de business și să își extindă paleta de produse pentru consumatori. Glovo le oferă partenerilor săi de servicii de la numele brandului, la meniu, ingrediente, noțiuni de marketing și instruirea personalului din bucătărie.

„Restaurantele mai mici vor avea șansa de a se adapta obiceiurilor în schimbare ale consumatorilor și de a-și crește capacitatea de livrare”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Regional Glovo pentru Europa de Sud-Est.

Orice restaurant partener care respectă standardele Glovo și deține o capacitate suplimentară de a găti poate folosi Glovo Concepts. În acest moment, peste 300 de restaurante din Spania și Italia au accesat această inițiativă.

Până la finalul anului, Glovo intenționează să se extindă la nivel global și să colaboreze cu peste 1.000 de restaurante care să folosească brandurile virtuale, în România, Georgia, Croația, Portugalia și Polonia. Până în 2022, toate țările în care Glovo operează vor avea acces la această nouă inițiativă. Aderarea tuturor restaurantelor la programul Glovo Concepts este gratuită și nu presupune taxe de asistență.



Citeste si