27 Aprilie 2007

Domo intentioneaza sa ajunga la 125 de magazine, pana la finalul anului

Domo, al doilea jucator pe piata de retail romaneasca dupa cifra de afaceri, vrea sa-si extinda reteaua de distributie la 125 de magazine, pana la finalul acestui an, investitia medie pe magazin fiind de aproximativ 200.000 euro, au declarat oficialii companiei.

Domo a deschis recent doua magazine la Sibiu si la Iasi pentru care a investit in total aproximativ 400.000 euro. Magazinele au o suprafata de 500 metri patrati fiecare si sunt localizate in hipermarketurile Kaufland, potrivit NewsIn.

In prezent, lantul de distribuitie de electrocasnice, electronice si produse IT&C Domo include 114 magazine, urmand ca pana la sfarsitul acestui an sa mai fie deschise inca 11 magazine, potrivit oficialilor companiei. Reteaua Domo in Romania insumeaza peste 45.000 metri patrati si are peste 1.050 angajati. Lantul de magazine din Bulgaria are o suprafata totala de peste 3.500 metri patrati si 100 angajati.

In 2006, compania Domo a obtinut o cifra de afaceri de 122 milioane euro in Romania si trei milioane euro in Bulgaria. in privinta profitului, compania nu a oferit cifre, dar a precizat ca a fost depasit semnificativ nivelul anului 2005, cand compania a raportat o cifra de afaceri de 114,5 milioane euro si un profit de 1,9 milioane euro.

Jucatorii concurenti pe piata de profil sunt Altex cu o cifra de afaceri de 274,3 milioane euro si Flamingo International, care a preluat lantul de electrocasnice Flanco la mijlocul lui 2005. Reteaua Flanco a avut vanzari de 92 de milioane de euro in 2005, iar reteaua Flamingo a raportat vanzari de 84 milioane de euro.



Citeste si