OTP Bank România va introduce în 2022 o nouă strategie privind factorii de mediu, sociali şi de guvernanţă
OTP Bank România a anunțat implementarea în 2022 a unui nou cadru strategic menit sa integreze cele mai bune practici de ESG (factori de mediu, sociali şi de guvernanţă) în întreaga organizație.
Scopul final al strategiei ESG a OTP Bank este acela de a sprijini creșterea economică durabilă și de a îmbunătăți calitatea vieții pentru generațiile actuale și viitoare. Strategia se va concentra pe trei piloni principali: produs, planetă, oameni, descriși prin 3 zone de responsabilități:
Atât intern, cât și extern, vom deveni agenti de transformare din punct de vedere al sustenabilității. Oamenii înșiși devin agenti ai transformarii sustenabile.
Zoltán Balázs, CRO OTP Bank România
“OTP Bank analizează cu atenție toate implicațiile pentru a construi o strategie ESG corectă și eficientă, în conformitate cu viziunea companiei, concentrată în jurul portofoliului de produse și servicii al băncii. Atât intern, cât și extern, vom deveni agenti de transformare din punct de vedere al sustenabilității. Oamenii înșiși devin agenti ai transformarii sustenabile. Pe acest fond, businessul nostru va evolua, și primii pași în această direcție au fost deja făcuți”, a declarat Zoltán Balázs, CRO, Director General Adjunct, leader in transformarea ESG a OTP Bank România.
În același timp, OTP Bank România va continua să identifice și să pună în aplicare acțiuni de natură să creeze comunități sustenabile, implicate în progresul economic, social și de mediu. Planul de investiții pe termen lung al OTP Bank în digitalizare și în experiența clienților a început în 2019 și va continua prin integrarea pilonilor cheie ai strategiei ESG.
OTP Bank România este subsidiara OTP Group, o bancă cu o prezență foarte bună în Europa Centrală și de Est, care oferă soluții financiare complete atât în segmentul retail, cât și corporate. Banca ocupă locul 9, după active, în clasamentul jucătorilor bancari din România, potrivit ultimelor date BNR.