20 Septembrie 2007

Cifra de afaceri a Heineken Romania a crescut cu 36% in S1



Heineken Romania a anuntat o cifra de afaceri bruta de 120,2 milioane euro pentru primele sase luni ale anului 2007, cu 36% mai mare fata de aceeasi perioada a lui 2006 iar volumul de vanzari a crescut cu 20% fata de perioada similara a anului trecut

“Pentru prima jumatate a lui 2007, suntem incantati sa anuntam ca ne-am indeplinit obiectivele financiare propuse”, a declarat Edwin Botterman, presedinte si director executiv Heineken Romania.

“Acest lucru a fost posibil pentru ca am continuat sa ne consolidam portofoliul de marci, sa ne optimizam reteaua de vanzari si distributie pe piata si sa investim in activitati de marketing si trade marketing. Desigur, si conditiile meteorologice favorabile au avut un impact pozitiv si ne-au sustinut eforturile generale”, a adaugat Botterman.

Heineken Romania anunta pentru primele sase luni ale lui 2007 o cifra de afaceri bruta de 120,2 milioane euro, cu 36% mai mare fata de aceeasi perioada a lui 2006.

Tot pentru aceasta perioada, Heineken Romania raporteaza o crestere a volumului de bere de 20%, fata de perioada similara a anului trecut, volumul total de bere pentru primul semestru din 2007 ajungand la de 2,3 milioane hl. Compania, cu o cota de piata de 26,5% (conform AC Nielsen, iunie 2007) isi confirma pozitia de lider pe piata berii.

Heineken Romania a obtinut rezultate pozitive pentru toate marcile companiei. Cea mai mare crestere in primul semestru al anului 2007 fata de perioada similara a anului trecut, de peste 40% , este a marcii Heineken .

“Crearea unui portofoliu castigator este un obiectiv esential pentru compania noastra. Avem cel mai diversificat portofoliu de marci de pe piata, acoperind toate segmentele. Suntem atenti la preferintele consumatorilor nostri, anticipam tendintele viitoare si aducem inovatii si savoare in viata lor. Insa in primul rand ne concentram asupra Calitatii in tot ceea ce facem,” a declarat Edwin Botterman.

Din anul 1997,de la intrarea pe piata a companiei si pana in prima jumatate a lui 2007, Heineken Romania a investit 190 milioane euro, din care peste 20 milioane euro au fost investiti in acest an. In urmatoarele cinci luni, compania va investii in modernizarea echipamentelor tehnice din fabricile sale de bere Heineken suma de 20 milioane euro.

Heineken Romania este cel mai mare producator de bere de pe piata din Romania inca din anul 2000. Portofoliul sau de marci include Heineken, Gösser, Schlosgold, Silva, Ciuc, Golden Brau, Bucegi, Gambrinus, Harghita, Hategana.



Citeste si