12 Noiembrie 2007

Labormed Pharma si-a transferat productia in fabrica inaugurata la inceputul anului

Compania farmaceutica Labormed Pharma, care a obtinut o cifra de afaceri de 12 milioane euro in primele sase luni ale anului 2007, si-a transferat productia in fabrica inaugurata la inceputul acestui an.

Noua facilitate de productie se intinde pe o suprafata construita de 4500 mp, avand o capacitate de pana la 1,5 miliarde de doze de medicamente anual si este echipata conform celor mai exigente standarde europene aplicate producatorilor de medicamente.

Compania are in vedere extinderea gamei de produse si lansarea de produse noi, in special pe segmentul produselor cardiovasculare, al sistemului nervos central si al antidiabeticelor orale. Un alt obiectiv al companiei este aducerea produselor LaborMed Pharma in toate farmaciile din Romania, medicamentele fiind prezente in momentul de fata in 3800 de farmacii.

„Am trecut cu brio peste toate etapele de testari si validari de productie necesare transferului produselor in noua locatie. Pe langa productia interna deja securizata, lucram in prezent la crearea unei structuri de export bine definite si ne concentram pe trecerea documentatiei intregului portofoliu in format CTD, necesar inregistrarii medicamentelor pe celelalte piete din Uniunea Europeana", a declarat dr. farm. Xeni-Camelia Dicu, director general Labormed Pharma.

Camelia Dicu a mai precizat ca exportul catre UE este un prilej ca produselele companiei sa fie cunoscute in afara granitelor tarii.

Compania farmaceutica Labormed Pharma a inaugurat, in luna mai a acestui an o fabrica de medicamente solide in Bucuresti, in urma unei investitii tip greenfield in valoare de 13 milioane de euro.

LaborMed Pharma, conform datelor Cegedim, ocupa in trimestrul al treilea al acestui an, locul 6 in topul producatorilor locali, cu o cota de piata de 1,6%, fiind cel mai mare producator independent privat de medicamente. Compania are o experienta de peste 10 ani in domeniul exportului, avand in prezent o cota de piata de aproximativ 1% in Republica Moldova si intentioneaza atingerea de pozitii similare pe un numar de alte piete din regiune.



Citeste si