Kaufland România derulează, în perioada 6-12 mai, o nouă campanie de încurajare a reciclării, cu recompense pentru clienții care au adoptat acest comportament.

Astfel, clienții care aduc la Kaufland recipientele cu sigla „Ambalaj cu garanție” și scanează tichetul valoric și cardul de client la casa de marcat, primesc încă o dată valoarea tichetului, ca reducere în aplicația Kaufland Card.

Mecanismul campaniei

Până duminică, 12 mai, clienții care aleg să returneze ambalajele eligibile pentru sistemul garanție-returnare (SGR) la orice magazin Kaufland, pot beneficia de avantaje suplimentare.

După introducerea recipientelor, automatul eliberează un tichet valoric, pe care clientul îl poate folosi la cumpărăturile efectuate în aceeași perioadă, 6-12 mai, cu condiția să scaneze și Kaufland Card la casa de marcat.

Astfel, clienții primesc automat în contul de utilizator din aplicația Kaufland Card un voucher de reducere, cu valoare egală cu cea a tichetului folosit.

Voucherul din aplicație este valabil începând cu 23 mai 2024, în toate magazinele Kaufland România. Valoarea acestuia diferă în funcție de numărul ambalajelor returnate, fiind echivalentă cu suma garanției recuperate prin tichetul valoric, cu o limită maximă de 50 de lei pentru fiecare utilizator Kaufland Card.

Cu o rețea de automate de colectare, disponibilă la nivel național în toate magazinele sale încă din anul 2021, compania a ajuns în prezent la un număr de 488 de guri colectoare.

Cel mai mare echipament de colectare separată a deșeurilor din România se află în parcarea magazinului Kaufland Barbu Văcărescu din București. Acesta are șase guri de colectare și o capacitate de stocare temporară de 60.000 de ambalaje.

Kaufland are peste 1.540 de magazine în 8 țări, peste 155.000 de angajați de angajați și o rețea care a ajuns în prezent la 178 de magazine în România.

Sursa foto: Shutterstock / M-Production

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri