18 Martie 2008

URBB vrea vanzari cu 40% mai mari pentru berea Guiness in 2008



In 2007 vanzarile de bere Guinness au inregistrat o crestere in volum de 25% fata de anul precedent, ponderea volumului de vanzari pe canalul HoReCa atingand o valoare de 45% din total.

Importatorul berii Guiness, URBB, estimeaza pentru anul acesta un salt de 40% in volum a vanzarilor pentru acest produs.

Compania intentioneaza sa creasca cu 10% in volum vanzarile de bere Guiness pe canalul HoReCa (hoteluri, restaurante, cafenele), comparativ cu anul trecut.

"In ceea ce priveste consumul de bere Guinness in Romania, se poate vorbi intr-o oarecare masura de sezonalitate, care tine in primul rand de sarbatorile specific irlandeze, cum este cazul Zilei Sf. Patrick, cand vanzarile cresc cu 20-30 % fata de media zilnica", a declarat Catalin Ignat, vicepresedinte de marketing in cadrul URBB.

In timpul sarbatorilor de Paste sau de Craciun, segmentul berilor premium de import inregistreaza cresteri de 50% in aceste perioade, potrivit lui Ignat.

In 2007, segmentul berilor din import s-a dublat fata de anul precedent, atingand in prezent 0,2% din piata.

In Romania, Guinness se afla in portofoliul companiei URBB din 1996.



Citeste si