Mihai Ghyka pleaca de la conducerea InBev Romania
Eduardo s-a alaturat echipei globale InBev in 2006, dupa mai mult de 10 ani in Accenture, unde a oferit consultanta unor clienti precum Carrefour, Sainsbury's, Group Casino si InBev. Din 2006, Eduardo a creat si implementat un program care a definit standardele operationale si indicatorii globali pentru procesele de business.
De asemenea, el a fost implicat in crearea si implementarea programelor la nivel global menite sa realizeze un cadru unitar la nivelul companiei si sa permita utilizarea celor mai bune practici. Cele mai importante programe de acest fel sunt "People Excellence" si "World Class Commercial Systems".
Mihai Ghyka (foto) a avut o contributie majora la succesul afacerii InBev in Romania. El s-a alaturat companiei in 1996 ca Financial Controller. In 2000, el a fost numit Director de Marketing al companiei si din 2005 a ocupat si functia de Global Brands Co-ordinator pentru Balcani. Mihai este un profesionist recunoscut in lumea marketing-ului din Romania, avand in trecut rolul de Vice-Presedinte si Presedinte al IAA - International Advertising Association. De asemenea, din ianuarie 2008, Mihai Ghyka este Presedinte al Asociatiei Berarii Romaniei.
InBev Romania este unul dintre cei mai activi producatori de bere de pe piata romaneasca, detinand in industria berii pozitia a 3-a, cu o cota de piata de 23.2% la finalul anului 2007, conform datelor de retail audit MEMRB Romania.
InBev Romania este filiala locala a concernului multinational InBev. Prezenta de 14 ani pe piata, InBev Romania produce cu succes marcile Stella Artois, Beck’s, Bergenbier, Lowenbrau si Noroc si importa specialitatile belgiene Leffe si Hoegaarden.