22 Mai 2008

Fabryo, crestere de 26% a cifrei de afaceri in primele patru luni ale anului



Producatorul de vopsele Fabryo Corporation a inregistrat o crestere neta a cifrei de afaceri cu 26% pe primele patru luni ale anului, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, au anuntat reprezentantii companiei.

„Anul acesta, in pofida unor conditii atmosferice nu tocmai prielnice si a decalarii sezonalitatii cu aproximativ o luna, vanzarile Fabryo au crescut considerabil pe toate categoriile de produse,” explica Aliz Kosza (foto), director general executiv al Fabryo Corporation.

Compania a inregistrat cresteri valorice nete de 43% pe segmentul vopsele lavabile, tencuieli si amorse, de 10% pe segmentul emailuri si grunduri si un plus de 41% pe lacuri.

„Marca premium Savana a avut cea mai dinamica evolutie, peste asteptarile noastre, care erau deja ambitioase”. In aprilie, am lansat o promotie care a readus Savana in atentia utilizatorilor si a determinat cresteri substantiale in vanzari”, a adaugat Aliz Kosza.

Savana a inregistrat cresteri valorice de 58% per total brand si de 52% pentru produsele Savana cu Teflon. Savana cu Teflon este rezultatul parteneriatului pe termen lung incheiat de Fabryo Corporation cu DuPont cu doi ani in urma, pentru furnizarea de materie prima si suport in cercetare, primul parteneriat de acest tip incheiat de DuPont in regiune.

Cel mai dinamic canal de vanzare in perioada analizata a fost segmentul retail, prin magazinele partener si centrele de microproductie. “Am inregistrat o crestere de 32% prin distributia indirecta si de 18% prin distributia directa in Bucuresti”, a spus Kosza.

Compania a continuat extinderea lantului de magazine partener, instaland inca 65 de masini de colorat in toata tara. De asemenea, Fabryo a mai deschis si trei magazine de prezentare: la Ramnicu Valcea, Targu Mures si Timisoara si a structurat divizia de B2B in Bucuresti, activa din luna martie si la nivel national.

Fabryo este unul dintre primii trei producatori de vopsea pe piata romaneasca. In 2007, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 42 milioane de euro, in crestere cu 30% comparativ cu anul precedent.

Portofoliul companiei include vopsele, lacuri, emailuri, amorse, adezivi, grund si produse chimice pentru autoturisme, comercializate sub marcile Savana, Innenweiss, Rost, Guzu si Ekonomic.

Compania detine cea mai mare platforma de productie de vopsele din Europa de Sud-Est, in urma unei investitii de peste 15 milioane de euro.



Citeste si