17 Iunie 2008

Apemin Tusnad intra pe piata sucurilor necarbonatate

Apemin Tusnad, companie cunoscuta pe piata romaneasca a apelor minerale prin brandurile "Tusnad", "Izvorul Zanelor" si "Izvorul Ascuns", se lanseaza pe segmentul still drinks prin bautura racoritoare necarbogazoasa deFructe, se arata intr-un comunicat al companiei.

Devenit in iulie 2007 unic importator si distribuitor in Romania a juice-urilor, nectarurilor si ice tea-urilor producatorului bulgar „Florina”, Apemin Tusnad a inceput din luna mai a acestui an productia proprie a unei game de bauturi racoritoare necarbogazoase.

deFructe este o bautura racoritoare necarbogazoasa cu suc de fructe, avand la baza apa Izvorul Ascuns. Produsul se imbuteliaza in PET de 2.5 l, ambalajul fiind prevazut si cu maner.

"Piata ne-a dovedit de multe ori, ca intotdeauna este loc pentru ceva nou si in masura in care raportul calitate-pret este cel corespunzator, produsul are sanse bune si pe o piata foarte competitiva. Segmentul still drinks este un segment pentru care se prevede o crestere sustinuta pentru urmatorii ani, iar completarea portofoliului cu produse din aceasta categorie este fireasca pentru un jucator activ pe piata apelor minerale. Urmarim ca in mai putin de un sa detinem o cota de piata pe categoria still drinks, cel putin la nivelul la care se afla pe piata apelor minerale, adica 5%", a declarat marketing managerul companiei, Florin Nechita.

Sortimentatia include initial trei variante, respectiv deFructe cu suc concentrat de portocale, deFructe cu suc concentrat de grapefruit si deFructe cu suc concentrat de portocale, mere, lamaie, morcovi si vitamine A, C si E.

In prezent, Apemin Tusnad dispune de doua linii de imbuteliere - din 2004, respectiv 2007, astfel incat capacitatea anuala de productie a companiei a ajuns la 200 milione litri apa.

"Printr-o investitie de un milion de euro, am pus in functiune anul acesta syrop-room-ul, productie Ruland, destinat productiei bauturi racoritoare incepute anul acesta. Este o instalatie complet automatizata, cu o capacitate de productie de 24.000 l de produs finit/ora", a adaugat Florin Nechita.

Campania de promovare a noului produs prevede, in prima faza, programe care sa duca la cresterea distributiei, sporirea vizibilitatii produsului la punctul de vanzare si va continua prin comunicarea in-store.



Citeste si