23 Decembrie 2008

Diverta lanseaza un nou brand de retail, cu o investitie de 250.000 euro

Osim a deschis din 21 decembrie, in cadrul Diverta din centrul comercial Plaza, primul magazin din Romania, iar planul de dezvoltare prevede deschiderea a 5 noi magazine in 2009 urmand ca pana in anul 2013 sa se ajunga la un numar cuprins intre 15 si 20 de magazine, a anuntat compania.

Magazinul dispune de o suprafata de 120 metri patrati, iar investitia totala pentru deschiderea acestuia se ridica la aproximativ 250.000 de euro.

Potrivit reprezentantilor Diverta, Osim este liderul global in solutii pentru un stil de viata sanatos si are o experienta de peste 28 de ani in dezvoltarea produselor pentru lifestyle sigure si inovatoare. Osim a dezvoltat o retea de peste 1.100 de puncte de vanzare, in 369 de orase din 31 de tari.

Comercializarea produselor Osim se va face atat prin magazinele Osim, cat si prin road-show-uri la targuri si expozitii de profil, distribuitori ai saloanelor de infrumusetare sau spa, sali de recuperare fizica, retele farmaceutice si magazine on-line.

Primul magazin, din Plaza Romania, va gazdui 40 de modele de produse din gamele Masaj & Relaxare (fotolii de masaj, dispozitive pentru masajul picioarelor, capului, spatelui si ochilor, dispozitive manuale de masaj, geluri), aparate pentru masurarea unor parametrii fiziologici (masurarea tensiunii, masurarea greutatii si a stratului adipos), fitness (aparate de fitness si biciclete pentru exercitii fizice, centuri de slabit, aparate de masaj prin pulsatii electrice sincrone).

In plus, in magazin pot fi achizitionate si produse din gama de Curatenie & Purificare a ambientului (purificatoare de aer si apa, umidificator de aer, aparatura pentru curatirea casei), plus accesorii pentru imbunatatirea calitatii somnului (paturi, perne anti-sforait, cd playere cu melodii presetate pentru relaxare etc).

Diverta face parte din grupul RTC, inregistrand anul trecut o cifra de afaceri de 46,5 milioane euro, mai mare cu 20% fata de 2006 si intentioneaza sa pastreze acelasi ritm de crestere si in 2008 cand vizeaza afaceri de peste 56 de milioane de euro. Potrivit reprezentantilor companiei, vanzarile de carte reprezinta 30% din cifra de afaceri, produsele IT - 15%, restul fiind dat de produsele de papetarie, de produselor media, etc.



Citeste si