26 Ianuarie 2009

Finlandia Vodka: Vanzari cu 40% mai mari in 2008



Vanzarile brandului Finlandia Vodka din Romania s-au majorat cu peste 40% in 2008, comparativ cu anul 2007, iar la nivel mondial, compania a atins un record de peste trei milioane de baxuri vandute anual.

"In Romania, vanzarile Finlandia Vodka pe anul 2008 au inregistrat o crestere de peste 40% fata de anul 2007” a declarat Mihail Stanciu, Brand Manager Finlandia Vodka, Brown-Forman Romania.

De asemenea, potrivit datelor emise de companie, brandul Finlandia Vodka a atins, la nivel modial un record de trei milioane de baxuri vandute in 2008, cele mai mari cresteri ale vanzarilor inregistrandu-se in Europa Centrala si de Est.

"Cresterea imensa din Europa de Est, mai exact din Polonia si Rusia, este alimentata de faptul ca toti consumatorii apreciaza ingredientele naturale pure din Finlandia Vodka" a declarat Managing Director al Finlandia Vodka, Maureen Brekka.

Potrivit reprezentantilor companiei, factorul ce a contribuit la dezvoltarea Finlandia este succesul de care s-au bucurat sortimentele de vodka aromata, ce au inregistrat crestere de circa 30%.

"Am asistat la o crestere de peste 30% in categoria de vodka aromata, in acest ultim an fiscal. Cresterea sortimentelor aromate a fost consistenta si clara in ultimii ani; in acelasi timp, sortimentul clasic de Finlandia Vodka a continuat sa prezinte o evolutie dinamica", a mai declarat Brekka.

In Romania, Finlandia Vodka este disponibila in trei variante: clasic, Grapefruit Fusion si Lime Fusion.
Finlandia Vodka Worldwide Ltd (FVW) este un parteneriat comun, detinut 100% de Brown-Forman Corporation. FVW este responsabila de marca Finlandia si de activele de marketing si distributie. Brown -Forman se ocupa de toate activitatile globale de marketing pentru brandul Finlandia Vodka. Brown-Forman Corporation comercializeaza produse precum Jack Daniel's, Southern Comfort, Finlandia Vodka, Chambord, Canadian Mist, Fetzer,Tequila Herradura, vinurile Bolla si sampania Korbel California.



Citeste si