30 Ianuarie 2009

Real are un nou director de marketing



Incepand cu luna ianuarie 2009, Stefan Runcanu ocupa functia de Head of Marketing Department in cadrul companiei real,- Hypermarket Romania.

Absolvent al Universitatii ASE Bucuresti si detinatorul unui Masterat in Marketing International la aceeasi universitate, Stefan Runcanu (foto) si-a inceput experienta in marketing la Agentia de publicitate Leo Burnett & Target S.A.

S-a alaturat companiei real,- in iunie 2006, ocupand diferite pozitii in cadrul departamentului de marketing, ultima pozitie detinuta fiind cea de Advertising Manager.

Divizia real,- Hypermarket face parte din Metro Group, unul dintre cei mai mari retaileri la nivel mondial, prezent in 32 de tari, unde detine peste 2.200 de magazine, in care lucreaza in jur de 290.000 de angajati.

In Germania, compania real,– SB Warenhaus GmbH detine peste 350 de hipermarketuri, unde aproape un milion de germani isi fac cumparaturile zilnice.

real,- Hypermarket a intrat pe piata internationala in 1997, odata cu deschiderea primelor magazine din Polonia. Astazi compania are peste 80 de magazine in Polonia, Turcia, Rusia si Romania.

In anul 2007, real,- Hypermarket Romania a inregistrat o cifra de vanzari de 367 de milioane de euro, de aproape 5 ori mai mare decat in 2006, pe fondul extinderii retelei.



Citeste si