17 Februarie 2009

Tnuva Romania vrea o felie de 5% din segmentul de lapte proaspat



Tnuva Romania, unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata romaneasca a produselor lactate, a lansat Laptele meu, debutand astfel si pe segmentul de lapte proaspat pasteurizat, unde vizeaza atingerea unei cote de piata de 5% pana la finele acestui an, anunta compania.

Sortimentul Laptele meu este dezvoltat si produs local in fabrica Tnuva din Popesti-Leordeni. Laptele este colectat de la fermele selectate de compania Tnuva si de la ferma proprie din Adunatii-Copaceni.

“Ne bucuram sa lansam Laptele meu, pentru a raspunde cererii mari venite din partea consumatorilor nostri, inregistrata inca de la inceputul activitații noastre in Romania. De cand am intrat pe piata romaneasca am invstit atat din punct de vedere financiar cat si know-how in ferma noastra de la Adunatii-Copaceni si avem de asemenea incheiate parteneriate cu fermele locale care ne furnizeaza lapte de cea mai buna calitate”, a declarat Sagit Tzur Lahav, vicepresedintele departamentului de marketing al Tnuva Romania.

Avand la baza datele MEMRB din noiembrie 2008, furnizate pentru piata de lapte din Romania, reprezentantii Tnuva estimeaza o crestere a segmentului de lapte de consum de peste 25% in 2009.

Totodata, laptele proaspat pasteurizat reprezinta 70% din volumul total al pietei, acesta beneficiind de o crestere de 40% in valoare in 2008, fata de 2007.

Tnuva a debutat pe piata locala a produselor lactate in anul 2007 cu o investitie de 55 milioane de euro. In Romania, Tnuva este o companie locala, romaneasca, majoritatea celor aproximativ 550 de angajati fiind romani, iar materia prima principala este locala.

Tnuva Romania a fost fondata in anul 2004 de catre Tnuva Israel in parteneriat cu Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare.
Alaturi de Tnuva principalii jucatori din piata sunt Danone, Friesland&Napolact, Albalact si Lactalis, insumand o cota de piata de 65,2% in volum si 69,4% in valoare.



Citeste si